Hoog bezoek in Dordrecht: Dordt Pakt uit met steltlopers
Het was voor de coronapandemie altijd vaste prik: het laatste weekend van september werd er in de binnenstad flink uitgepakt door de Dordtse winkeliers. Met proeverijen en modeshows werd het nieuwe (shop-)seizoen gevierd. En nu de maatregelen achter de rug zijn, keert ook ‘Dordt Pakt Uit’ komend weekend weer terug.